پایه

کاربرد میز کنسول

جاکفشی کنسولی

وقتی صحبت از دکوراسیون خانه می شود، میزهای کنسول اغلب نادیده گرفته می شوند. با این حال، آنها فوق العاده همه کاره هستند و میز کنسول که به عنوان میز راهرو نیز شناخته می‌شوند، میز‌های بلندی هستند که بیشتر در راهروی خانه قرار می‌گیرند، اما الزاما این‌چنین نیست،  کنسول‌ را در هر جایی از خانه می‌توان قرار داد؛ به شرطی که مناسب آن مکان باشد. در نتیجه، وقتی که از این مسئله صحبت می‌کنیم باید تعیین کنیم که چه نوع میز کنسولی؟ با چه طرحی و با چه اندازه‌ای.

فرقی نمی‌کند به دنبال فضایی دنج و قدیمی باشید یا ظاهری مدرن و شیک، میزهای کنسول فرصتی برای خلاقیت در دکوراسیون خود فراهم می‌کنند. در این مقاله، انواع ایده‌های دکور میز کنسول را بررسی می‌کنیم که می‌توانند زیبایی هر خانه‌ای را ارتقا دهند.

میز کنسول در راهرو

با قراردادن یک میز کنسول در نزدیکی ورودی خود از مهمانان خود با فضایی گرم و دلپذیر استقبال کنید و مکانی مناسب برای کلیدها، نامه‌ها و سایر موارد ضروری را ارائه می‌دهد و همچنین میتوانید با انتخاب جاکفشی کنسولی برای قراردادن کفش ها از آن استفاده کنید در عین حال فرصتی برای بازتاب سلیقه شخصی شما فراهم می‌کند. می توانید با انتخاب گلدان های مینیمالیست فضای سبز و مینیمال ایجاد کنید و فضای بالای میز کنسول را با تابلو یا آینه دیزاین کنید بهتره است از آینه ها استفاده کرد تا با انعکاس نور فضای باریک راهرو روشن تر و وسیع تر و بازتر به نظر برسد .

 

 

میز کنسول در پذیرایی

یکی از مکان‌های منزل که مناسب قرار دادن کنسول است، پذیرایی می باشد و البته از مهمترین قسمت‌های یک خانه نیز محسوب می شود زیرا وقتی مهمانی به خانه ما می‌آید بیشترین زمان ممکن را در هال است. میتوانید به جای استفاده از آینه  ازتابلوها یا قاب عکس های  بزرگ و حتی قدیمی استفاده کنید و همچنین از لوازم دکوری مانند شمع و شمعدان روی آن استفاده کرد و چون نور  یک عنصر حیاتی در هر چیدمان دکوراسیون است. از این فرصت میتوان برای ایجاد یک نور ملایم و گرم برای  یک فضای آرامشبخش استفاده کرد . هم لوازم پذیرایی از مهمان را داخل کشو های میز کنسول قرار داد دراین صورت بهتراست میز کنسول را کنار مبلمان یا نزدیک مبلمان خانه باشد.و از کنسول های پایه دار استفاده کنید زیرا زیباتر و لوکس تر به نظر می رسند .

 

کاربردهای میز کنسول

 

میز کنسول در اتاق خواب

 کاربرد میزکنسول در اتاق خواب، بستگی به نیاز افراد دارد و میتواند متفاوت باشد.اگر فضای اتاق شما کوچک است و می خواهید لوازم زیادی را در خودش جای بدهد حتما از کنسول های جادار و کشودار برای این فضا انتخاب کنید و یک آینه روی آن قرار دهید و به عنوان میز آرایش از آن استفاده کنید و تمام لوازم شخصی و مورد نیاز خود مانند لوازم آرایشی و بهداشتی داخل آن قرار دهیدو همچنین می توانید از میز کنسول در اتاق به عنوان میز مطالعه استفاده کنید افرادی که عادت به مطالعه در اتاق خواب خود دارند میتوانید با قرار دادن یک صندلی کوچک روبروی میزکنسول و چراغ مطالعه و کتاب خود روی آن از فضایی که برای مطالعه در اتاق خود ایجاد کردید لذت ببرید. و با استفاده از اکسسوری مانند مجسمه و کتاب و ساعت های رومیزی فضای کاربردی و شیک ایجاد کرد.

 

کاربردهای میز کنسول

کاربردهای میز کنسول

 

جنس میز کنسول ها می تواند سنگی و چوبی فلزی باشد کاملا بستگی به سلیقه خودتان دارد . امیدواریم این مقاله از دکووا به انتخاب بهتر شما کمک کرده باشد .

۱ نظر در “کاربرد میز کنسول

  1. yandanxvurulmus.XFiSGnjPNhDm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *