طراحی

اهمیت یراق آلات در مبلمان

یراق آلات | ابزار و یراق | دکووا
استفاده از یراق آلات باکیفیت و اهمیت یراق آلات مبلمان در فرآیند تولید بسیار مهم است و به ارزش کلی مبلمان شما می افزاید. استفاده از ابزار و یراق با کیفیت مبلمان عملکرد، طول عمر و زیبایی محصول را بهبود می بخشد و همچنین رضایت مشتری و فروش آتی را افزایش دهد. 

توجه داشته باشید در فرآیند خرید لوازم چوبی، دوام یک نکته کلیدی است.

 

مشتریان از وسیله ای که پس از مدت کوتاه از کار بی افتد و یا حتی به مشکل بخورد ناراضی خواهند بود و حتی اگر مشکل یک بست و یا یک دسته باشد که بتوان حل کرد باز هم از خرید خود دل چرکین می شوند.

اتصالات (ابزار و یراق) قطعا در جلوه کلی و ظاهر وسیله چوبی نیز بسیار موثر است، بخصوصتولیدات دکوواکه یراق آلات جزو متریال اصلی است.

عکس این مساله نیز کاملا صادق است و استفاده از یراق آلات بی کیفیت با طراحی ضعیف برای مجموعه ای که کیفیت تولیداتش و رضایت خریدارنش اولویت اصلی است ممکن نیست در نتیجه سرمایه گذاری بر روی لوازم جانبی کاربردی و زیبایی شناختی آن برای دکووا بسیار مهم است.

 

 

تعامل کاربر، چه بد یا مطلوب، می تواند تصویری ماندگار از محصول شما به جا بگذارد.

 

  • بهتر است کشو میز دراور و یا کمد مورد استفاده مان جیر جیر داشته باشد یا یک مکانیزم  نرم، خوب و بی صدا؟
  • بهتر است درب داشبوری جاکفشی و یا میز تلویزیون براحتی چفت شود، یا هربار با اذیت باز و بسته کنیم؟
  • بهتر است هدف یک تولیدکننده تنها فروش یک وسیله و نارضایتی خریدار باشد، یا خریدی برای جذب بیشتر مشتریان و رضایت و لبخند آن ها؟

 

دکووا با داشتن تنوع بالای محصولاتی همچون جاکفشی دکووا ، کمد ریلی دکووا ، میز تلویزیون دکووا، تخت کمجا دکووا، دراور دکووا، از بهترین ابزار و یراق مانند (برند مسان ترکیه) استفاده می کند.

مسان با 30 سال تجربه و دانش در بخش تجهیزات مبلمان و لوازم چوبی جزو برندهای جهانی و مطرح است.

مرکز طراحی شرکت مسان mesan دارای تمامی تجهیزات تکنولوژیکی و مهندسین مجرب است و تمامی نیازهای تولید یک وسیله چوبی را برآورده می سازد.

دیدگاهی در مورد “اهمیت یراق آلات در مبلمان

  1. [url=http://fjksldhyaodh.com/]Genojuar[/url] Eizuduqi vxy.mkpq.decova.ir.yov.cl http://fjksldhyaodh.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *