پایه

معرفی انواع جاکفشی

معرفی انواع جاکفشی

جاکفشی روشی شیک و کاربردی برای نگهداری کفش است و علاوه بر این، روی زیبایی دکوراسیون منزل شما نیز موثر است. در واقع، به بخشی ضروری از مبلمان منزل تبدیل شده است .

امروزه تنوع جاکفشی بسیار زیاد است و براحتی برای هر فضای بزرگ یا کوچکی دستتان باز است.

مجموعه دکووا در این مقاله  به بررسی و معرفی انواع جاکفشی می پردارد.

 

 

به طور کلی، یک جاکفشی خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

 

  1. ظرفیت کافی: جاکفشی باید بتواند تعداد کافی از کفش‌های شما را در خود جای دهد، بنابراین اگر تعداد کفش بالایی دارید نوع جا داری از جاکفشی را انتخاب کنید.
  2. جنس با کیفیت: مواد ساخت جاکفشی باید مقاوم و با کیفیت باشند. بهتر است از موادی مانند چوب، mdf یا ملامینه، فلز، یا پلاستیک مقاوم استفاده شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.
  3. طراحی مناسب: طراحی جاکفشی باید به گونه‌ای باشد که به شما امکان مرتب‌کردن و دسترسی آسان به کفش‌ها را بدهد. قفسه‌ها، دراورها، و طبقات کمد کفش باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که کفش‌ها به‌راحتی قرار بگیرند و به سادگی قابل دسترسی باشند.
  4. قابلیت تنظیم و تنوع: برخی از جاکفشی ها قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه‌ها یا حتی تغییر تعداد قفسه‌ها دارند که به شما اجازه می‌دهد تا آن را براساس نیازهای خود تنظیم کنید.
  5. استفاده متعدد: جاکفشی برای استفاده حداکثر می‌تواند یک فضای اضافی همچون چندین کشو برای ذخیره وسایل دیگری مانند واکس ها و یا کلید و یا جوراب شما داشته باشد.
  6. نظافت راحت: رویه و اجزای داخلی باید روکش های ضد آب مناسب برای شست و شو را داشته باشد، از آنجایی که جزو لوازمی است که سریع امکان کثیف شدن دارد.

 

 

 

مدل های متفاوتی از جاکفشی با توجه به نیاز شما در بازار موجود است از جمله:

جاکفشی زمینی

مورد استفاده ترین نوع جاکفشی این مدل است با درب‌ها و روی زمین قرار می‌گیرد. این کمدها اغلب دارای ظرفیت بالا برای ذخیره کفش‌های چندین جفت هستند.

 

انواع مختلفی از جاکفشی درب کمدی، جاکفشی داشبوری، جاکفشی ایکیا و جاکفشی نشیمن دار با ظرفیت ها و رنگ و طرح های متفاوت از جاکفشی زمینی در مجموعه دکووا قابل خرید است.

 

جاکفشی دیواری

این نوع کمد کفش به دیوار نصب می‌شود و به عنوان یک گزینه جدید و جذاب برای نگهداری کفش‌ها استفاده می‌شود. جاکفشی دیواری اغلب دارای قفسه‌ها یا قاب‌های شیشه‌ای و یا حتی بدون درب هستند که به شما اجازه می‌دهد کفش‌های خود را به راحتی نمایش دهید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

غالبا در کلوزت روم های امروزی بکار می روند و طرفداران بسیار دارند.

 

معرفی انواع جاکفشی

معرفی انواع جاکفشی

کمد کفش زیر تختی

این کمدها زیر تخت های بلند قرار می‌گیرند و برای فضاهای کوچک و محدود مفید هستند .

جاکفشی آویزی

این نوع جاکفشی از جنس پارچه یا پلاستیک بوده و با آویز به یک نقطه ثابت، مانند درب یا دیوار یا داخل کمد، آویزان می‌شود. این کمدها به طور عمده برای ذخیره کفش‌های کوچک مانند صندل‌ها و کفش‌های ورزشی مناسب هستند.

 

۱ نظر در “معرفی انواع جاکفشی

  1. توقع شما از یک نرم افزار حسابداری غیر از اینکه صبح براتون چایی بیاره چیه؟
    ساده باشه؟
    ارزون باشه؟
    به فروشگاه تون وصل بشه؟
    پشتیبانی عالی و دائمی داشته باشه؟
    توی حساب و کتاب دقیق باشه؟
    نیازی به هزینه پشتیبانی و تمدید سالانه نباشه؟
    هوای اقساط تون رو داشته باشه؟
    انواع گزارش و نمودار هزینه و درآمد داشته باشه؟

    به قول بازاری ها … ببر, خوشت اومد بیا بخر
    قبل از خرید مهلت تست ۵ روزه دارید. همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی بود دوستان ما در تیم پشتیبانی کاملا شما رو راهنمایی میکنند.

    تماس بگیرید‌ : ۰۲۱۲۸۴۲۹۵۲۲
    یا اینکه قبل از تماس سایت ما رو بررسی کنید. chalakhesab.ir

    چالاک حساب تاریخ امروز: ۲۰۲۳/۰۹/۱۶ ۰۸:۱۷:۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *